Αφίσα ESPA Banner Αφίσα ESPA Banner

Epsilon Pay: η νέα υπηρεσία ολοκληρωμένης διαχείρισης εισπράξεων από την Εθνική Τράπεζα και τον Όμιλο της EPSILON NET

Η Εθνική Τράπεζα (ΕΤΕ) και ο Όμιλος της EPSILON NET Α.Ε. (ΕPSILON NET) ανακοινώνουν την ολοκλήρωση της υλοποίησης της υπηρεσίας Epsilon Pay. Η νέα ψηφιακή υπηρεσία έχει ως στόχο να δώσει ολοκληρωμένη λύση στην αυτοματοποίηση της είσπραξης των τιμολογίων που εκδίδουν οι ελληνικές επιχειρήσεις και στην άμεση αντιστοίχιση, συμφωνία & λογιστικοποίηση των σχετικών συναλλαγών.

 

Η υπηρεσία θα διατίθεται από το δίκτυο πωλήσεων των εταιριών του Ομίλου και μετά την αρχική ενεργοποίηση θα παρέχεται αυτόματα μέσα από όλα τα ERP και τα συστήματα τιμολόγησης της ΕPSILON NET. Στην αρχική φάση, θα ενεργοποιηθεί η διάθεσή της στις αναβαθμισμένες εκδόσεις των προϊόντων PYLON, GALAXY & EPSILON SMART ενώ σταδιακά προβλέπεται η ενσωμάτωσή της στο σύνολο των προϊόντων των θυγατρικών της ΕPSILON NET.

 

Η υπηρεσία Epsilon Pay (καθώς και οι συνοδευτικές υπηρεσίες που θα παρουσιασθούν παράλληλα – Banking Aggregator & Epsilon Pay ΒΙ) αποτελεί την πρώτη ομάδα υπηρεσιών που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο της συμφωνίας Στρατηγικής Συνεργασίας της ΕΤΕ με την EPSILON NET και η οποία προβλέπει τον από κοινού σχεδιασμό, την ανάπτυξη και διάθεση προϊόντων & υπηρεσιών που αποσκοπούν στην ενίσχυση και στήριξη της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα.

 

Με βάση τη στρατηγική συμφωνία, προβλέπεται η σταδιακή ανάπτυξη ολοκληρωμένων υπηρεσιών/προϊόντων και η απευθείας διασύνδεση των πληροφοριακών συστημάτων της EPSILON ΝΕΤ (ERP, Εμπορικολογιστικές Εφαρμογές) με τα συστήματα της ΕΤΕ αξιοποιώντας την εξελιγμένη Open Banking πλατφόρμα της ΕΤΕ στην περιοχή του Embedded Banking.

 

Οι τραπεζικές υπηρεσίες και τα προϊόντα θα διατίθενται, τόσο στις επιχειρήσεις που αυτή τη στιγμή χρησιμοποιούν τα συστήματα της EPSILON ΝΕΤ όσο και σε όλες τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις – πελάτες της ΕΤΕ και θα έχουν ως στόχο να ανταποκριθούν στις σύγχρονες ψηφιακές ανάγκες των ελληνικών επιχειρήσεων προσφέροντας υψηλού επιπέδου εμπειρία χρήσης στους τελικούς πελάτες.

Υποχρέωση αποδοχής άμεσων πληρωμών (IRIS) από επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες.

Σύμφωνα με το νομοσχέδιο που παρουσιάστηκε σήμερα στο Υπ. Συμβούλιο επεκτείνονται οι συναλλαγές μέσω του συστήματος άμεσων πληρωμών (IRIS). Ελεύθεροι επαγγελματίες και αυτοαπασχολούμενοι υποχρεούνται να συνδέσουν τον επαγγελματικό τους λογαριασμό με σύστημα άμεσων πληρωμών.

Όπως αναφέρει η παρουσίαση  του νομοσχεδίου, με τις ρυθμίσεις που εισάγονται:

– οι ελεύθεροι επαγγελματίες και οι αυτοαπασχολούμενοι υποχρεούνται να συνδέσουν τον επαγγελματικό τους λογαριασμό με σύστημα άμεσων πληρωμών, όπως επίσης να δέχονται άμεση πληρωμή από οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο τους το ζητήσει.

– Τα φυσικά πρόσωπα που συναλλάσσονται με άλλο φυσικό πρόσωπο που παρέχει υπηρεσίες (ελεύθερο επαγγελματία ή αυτοαπασχολούμενο) δικαιούνται να ζητήσουν να γίνει η πληρωμή μέσω συστήματος άμεσων πληρωμών.

– Οι επιχειρήσεις στις οποίες είναι σήμερα υποχρεωτική η αποδοχή πληρωμών με κάρτες, στο εξής θα υποχρεούνται να δέχονται και τα συστήματα άμεσης πληρωμής. Η υποχρέωση θα ισχύσει από 1.12.2024 προκειμένου στο μεσοδιάστημα να αναπτυχθεί η κατάλληλη υποδομή.

«Με την αξιοποίηση συστημάτων άμεσων πληρωμών όπως το IRIS οι συναλλαγές διεκπεραιώνονται άμεσα, χωρίς προμήθεια για τους καταναλωτές ενώ η σύνδεση του επαγγελματικού λογαριασμού με σύστημα άμεσων πληρωμών συμβάλλει και στην καταπολέμηση της φοροδιαφυγής.
Το σύστημα άμεσων πληρωμών IRIS εφαρμόζεται ήδη στη χώρα σε εθελοντική βάση για μεταφορές χρημάτων μεταξύ ιδιωτών, πληρωμές σε εμπόρους και αγορές σε ηλεκτρονικά καταστήματα που διεκπεραιώνονται σε λίγα δευτερόλεπτα, χωρίς προμήθεια για ποσά μέχρι 500 ευρώ.»

Καλέστε μας στο +30 2106827077 για περισσότερες πληροφορίες ή στείλτε μας το ενδιαφέρον σας εδώ.

 

 

 

 

AboutZONEPAGE TEST
Επικοινωνήστε μαζί μας