- Σύνδεση με Πιστοποιημένο Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης – Epsilon Digital ( e – invoicing ).
- Αυτόματος συγχρονισμός των δεδομένων της Λογιστικής με το Epsilon Cloud.
- Παρακολούθηση Ειδικού Καθεστώτος Φ.Π.Α. 39Β.
- Δημιουργία Δυναμικών Οικονομικών Καταστάσεων βάσει Ε.Λ.Π.
- Χρηματοοικονομικό Reporting. Με το πρωτοποριακό Reporting ο ρόλος του Λογιστή αναβαθμίζεται σε Χρηματοοικονομικού Συμβούλου. Μέσα από ένα μεγάλο αριθμό εκτυπώσεων, αντλείται πληροφόρηση για την εξέλιξη της εταιρείας, την πορεία των Οικονομικών Μεγεθών με αντιπαραβολή και σύγκριση με δεδομένα προηγούμενων περιόδων / ετών.
- Κοστολόγηση Εργασιών Λογιστικού Γραφείου. Γνωρίζετε με ακρίβεια το κόστος των εργασιών που απαιτούνται για κάθε πελάτη σας ξεχωριστά;
Έχετε στοιχειοθετημένη εικόνα για την παραγωγικότητα των εργαζομένων του γραφείου σας;
Μέσα από ένα ιδιαίτερα λεπτομερές και έξυπνο σύστημα που λειτουργεί αθόρυβα στο παρασκήνιο, όλες οι ενέργειες και όλες κινήσεις των χρηστών της εφαρμογής μεταφράζονται σε ποσοτικά δεδομένα
και οικονομικά κόστη που έρχονται στην οθόνη σας μέσα από πλούσια εκτυπωτικά! - Δυνατότητα Έκδοσης Παραστατικών & Αυτόματης Ενημέρωσης της Λογιστικής τόσο του Εκδότη (λογιστή) όσο και του Πελάτη (Εταιρείας)
- Αριθμοδείκτες.
- Προϋπολογισμοί.
- Δυνατότητα Μεταφοράς Δεδομένων από όλες τις εμπορικές εφαρμογές της αγοράς
Σχεδιασμός Προσωπικών Report. Με τον Report Generator απολαμβάνετε την ευελιξία δημιουργίας των δικών σας, προσωπικών εκτυπωτικών ώστε η πληροφόρηση να είναι πραγματικά προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας.
Μέσα από ένα φιλικό και κατανοητό περιβάλλον σχεδίασης μπορείτε να επιλέξετε τα πεδία και τα δεδομένα που επιθυμείτε, ή να παραμετροποιήσετε έτοιμες και πρότυπες εκτυπώσεις της εφαρμογής. - Αυτόματο Κλείσιμο Ισολογισμού. Ολοκλήρωση διεργασιών Κλεισίματος Ισολογισμού και Διανομής Κερδών μόνο με το πάτημα ενός «κουμπιού» και την απλή εκτέλεση όλων των απαραίτητων βημάτων.
Με την διαδικασία επιτυγχάνεται η ενημέρωση της Λογιστικής ενώ παράλληλα συμπληρώνονται όλες οι Ετήσιες Οικονομικές Καταστάσεις και παρέχεται η δυνατότητα για αυτόματη Μεταφορά Υπολοίπων Λογαριασμών στην επόμενη χρήση. - Σύνδεση με e-forologia. Με το πλήκτρο F11 o χρήστης έχει τη δυνατότητα ανά πάσα στιγμή να συνδεθεί μέσω Internet με την πλατφόρμα ενημέρωσης www.e-forologia.gr και την “Οn line Τράπεζα Ολοκληρωμένης Φορολογικής & Εργατικής Ενημέρωσης”
για να βρει τις σχετικές διατάξεις του πεδίου που βρίσκεται εκείνη τη στιγμή. Επίσης, μέσω ειδικού πεδίου στην αρχική οθόνη μπορεί να ψάξει με λέξεις κλειδιά ή πληκτρολογώντας συγκεκριμένη διάταξη, για να βρει τη διάταξη (πχ. Νόμο, ΠΟΛ, ΠΔ) που τον ενδιαφέρει. - Προσωρινές Δηλώσεις και Βεβαιώσεις Αποδοχών
- Λήψη Στοιχείων από τη Γ.Γ.Π.Σ. Αυτόματη λήψη και ενημέρωση των στοιχείων του Συναλλασσόμενων με το πάτημα ενός κουμπιού!
- Κάλυψη όλων των Υποχρεώσεων του Κ.Φ.Α.Σ
- Αναλυτική Λογιστική
- Διαχείριση Αξιογράφων & Εκτύπωση Επιταγών
- Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Παγίων
- Πρότυπα Λογιστικά Σχέδια. Επωφεληθείτε από την αυτόματη ενημέρωση όλων των αλλαγών της νομοθεσίας και επικεντρωθείτε στις καταχωρήσεις σας, όχι στη συντήρηση και την παραμετροποίηση.
- Αυτόματη Συμπλήρωση και Ηλεκτρονική Υποβολή. Άντληση δεδομένων από τις καταχωρήσεις, αυτόματος υπολογισμός και συμπλήρωση των Εντύπων Φ.Π.Α – VIES,
Intrastat και Φορολογίας Εισοδήματος με δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής όλων των εντύπων στις αντίστοιχες υπηρεσίας της Γ.Γ.Π.Σ μεμονωμένα είτε μαζικά με την αποστολή αρχείου. - Πλήρης Διαχείριση Χρηστών
- Εναλλακτικό Λογιστικό Σχέδιο. Πραγματοποιήστε τις εκτυπώσεις σας σε ξένη γλώσσα ή παρακολουθήστε τα αποτελέσματά σας σε μία διαφορετική ανάπτυξη από αυτή του κυρίου σας λογιστικού σχεδίου.
Με τον τρόπο αυτό μπορείτε να παρέχετε εξειδικευμένη και φιλική οικονομική πληροφόρηση προς τους πελάτες σας με μηδενικό πρόσθετο κόστος! - Ευκολία και ταχύτητα στην καταχώρηση
- Διαχείριση Οικοδομοτεχνικών Επιχειρήσεων
- Συγχώνευση Δεδομένων Εταιρειών. Με τη λειτουργία αυτή μπορείτε εύκολα να μεταφέρετε τα δεδομένα μίας μεμονωμένης εταιρείας μεταξύ 2 ή περισσότερων υπολογιστών ή εγκαταστάσεων της εφαρμογής χωρίς να φοβάστε για τυχόν λάθη και διπλοκαταχωρήσεις.
Ιδανική λειτουργία για όσους επιθυμούν να έχουν ενημερωμένα τα στοιχεία μίας εταιρείας ή εργάζονται και πραγματοποιούν καταχωρήσεις και σε 2ο χώρο.