Αφίσα ESPA Banner Αφίσα ESPA Banner

Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής : Έχουμε τη Λύση!

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Το Χρονοδιάγραμμα της Υποχρεωτικής Εφαρμογής του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής, έχει ως εξής :  

   •  1η Φάση (Βασική λειτουργία ψηφιακής έκδοσης και διαβίβασης): Από 1 Δεκεμβρίου 2024, οι επιχειρήσεις με ετήσιο τζίρο άνω των 200.000€ υποχρεούνται να διαβιβάζουν ψηφιακά τα παραστατικά διακίνησης, ενώ οι υπόλοιπες επιχειρήσεις θα ενταχθούν υποχρεωτικά από 1 Απριλίου 2025.  

   •  2η Φάση (Πλήρης παρακολούθηση): Από 1 Απριλίου 2025, όλες οι επιχειρήσεις υποχρεούνται να διαβιβάζουν επιπλέον πληροφορίες, όπως τη σάρωση QR code για επιβεβαίωση παραλαβής, τον ποσοτικό και ποιοτικό έλεγχο από τον λήπτη, και την ονοματολογία των προϊόντων, όπως ορίζεται από το Ευρωπαϊκό Δασμολόγιο.  

Τι & Πως…  

Θέλουμε να σας ενημερώσουμε πως για Smart & Pylon, δεν θα υπάρχει επιπλέον κόστος σε software καθώς θα καλυφθεί από νέα έκδοση τους. Στο Smart θα γίνει αυτόματη αναβάθμιση, ενώ στο Pylon θα την κάνουμε εμείς ως abcIT.   

Αναλυτικά :  

Χρειάζονται αλλαγές στο τρόπο Οργάνωσης (παρακολούθηση των Διακινήσεων) των Επιχειρήσεων.  

Αλλαγές στην Λογιστική Οργάνωση των Επιχειρήσεων  

  • Κατανόηση των βασικών κανόνων του πλαισίου των “Ψηφιακών Διακινήσεων” της πλατφόρμας myDATA  
  • Καταγραφή των περιπτώσεων των Διακινήσεων και των παραστατικών που χρησιμοποιούνται με βάση το προ ισχύον καθεστώς των Ε.Λ.Π  
  • Σύνδεση (Αντιστοίχιση) των Παραστατικών που χρησιμοποιούνται με τα αντίστοιχα “Ψηφιακά Παραστατικά Διακίνησης”
  • Κωδικοποίηση/Παραμετροποίηση των νέων δεδομένων (επιπλέον πληροφορίες), που απαιτούνται να καταγραφούν στα “Ψηφιακά Παραστατικά Διακινήσεων”  
  • Απαιτούμενες τροποποιήσεις στην Φόρμα εκτύπωσης των Παραστατικών Διακίνησης  
  • Επανασχεδιασμός Διαδικασιών στις Διακινήσεις (Παραλαβές / Αποστολές)  
  • Εισαγωγή της διαδικασίας απαιτούμενων “αποδοχών” και «σκαναρισμάτων» των εκ δοθέντων “Ψηφιακών Παραστατικών Διακίνησης”  
  • Έλεγχος της ύπαρξης των κατάλληλών πόρων (προσωπικού και μέσων)  
  • Εκπαίδευση του προσωπικού που συμμετέχει με οποιοδήποτε τρόπο στις “Διακινήσεις” των αγαθών  

Όλες οι παραπάνω εργασίες θα γίνουν σε συνεργασία με τον λογιστή σας.

Επόμενα Βήματα

 

  1. Αποδοχή εργασίας/προσφοράς
  2. Ορισμός ραντεβού με Τεχνικό Σύμβουλο.
  3. Αναβάθμιση του Pylon
  4. Παραμετροποίηση σειρών παραδόσεων & παραλαβών
  5. Έλεγχος καλής λειτουργίας

Καλέστε έναν Τεχνικό μας Σύμβουλο στο 2106827077 για να λάβετε προσφορά.

AboutStathis Sahinis
Επικοινωνήστε μαζί μας